Servicedesk

De servicedesk staat voor u klaar om technische en functionele ICT vragen te beantwoorden.

‘Heb je ‘m al uit- en weer aangezet?’ Bij onze servicedesk ben je niet zomaar een nummertje. We kennen jou en je organisatie, dus we weten aan wie we de basisvragen moeten stellen en bij wie we die over kunnen slaan.

Onze medewerkers zitten op werkdagen tussen 7.30 en 17.30 uur voor je klaar om je ICT-vragen te beantwoorden en je te ondersteunen. We zorgen dat je probleem wordt opgelost, of dat iemand wordt ingeschakeld die dat voor je doet – of je apparatuur nu door ons of door een andere partij is geleverd.

Je kunt ons incidenteel inschakelen of op basis van een vaste overeenkomst. Vragen, opdrachten of andere meldingen kun je telefonisch en via e-mail doorgeven, of via onze eigen portal. Met de portal ben je steeds op de hoogte van de status van je melding. Hier kun je nieuwe incidenten aangeven, hun status en antwoord bekijken en je eerder gemelde incidenten inzien.

  •  Bekijk ook de case van Stichting Flore over hoe de Nedvice servicedesk is geïmplementeerd in een onderwijsinstelling.

 

x