HONK - Huisartsen Organisatie

Ik hoef maar één keer iets te vragen en zij komen direct in actie

Dieter Vorderhake - Huisartsen organisatie Noord-Kennemerland

HONK

HONK_Huisartsenorganisatie

Huisartsen Organisatie Noord-Kennemerland (HONK) is de overkoepelende regio-organisatie voor de ondersteuning en ontwikkelingen in de 1e lijn. Hieronder vallen de huisartsenpost van Alkmaar, HZNK (chronische zorg) en Vicino (1e lijns GGZ). In samenwerking met deze bedrijven organiseert en levert HONK spoedeisende huisartsgeneeskundige zorg buiten kantoortijden. Ook leveren zij ketenzorg voor mensen met chronische aandoeningen, mensen met psychische problematiek en kwetsbare ouderen.

HONK ervoer veel problemen in de kantooromgeving voor zij klant werd van Nedvice. De kantooromgeving was traag, zij had e-mail problemen en het liep niet lekker technisch en in de support. Nedvice belde HONK op het juiste moment en zijn in gesprek gegaan.

Ik heb al onze ICT gerelateerde problemen op tafel gelegd en gevraagd hoe Nedvice deze kon oplossen, ik kreeg direct antwoord op al mijn vragen. We hadden een informeel gesprek en het klikte op communicatie, dat vond ik heel fijn.’ Dieter Vorderhake – Hoofd ICT HONK

Weten waar je aan toe bent

Nedvice heeft eerst een begroting gemaakt voor de ICT oplossingen bij HONK, op deze manier wisten beide partijen precies waar zij aan toe waren. Nedvice is nu verantwoordelijk voor het beheer van de server omgeving, back-up, 2e lijns Servicedesk, antivirus en het uitvoeren van projecten bij HONK. Wij zochten een hoge mate van flexibiliteit en deze hebben wij bij Nedvice gevonden. Voor mij is het belangrijk om met gevoel samen te werken, wij hebben een prettige informele en zakelijke samenwerking.’ Aldus Dieter.

De e-mail boxen van een aantal werknemers waren laatst onbereikbaar. Hierdoor kon niet meer goed gewerkt worden, want e-mail is een primaire tool voor HONK. Gelukkig kon dit probleem snel worden opgelost door Nedvice, zelfs buiten kantoortijden. Ik hoef maar één keer iets te vragen en zij komen direct in actie, dit ben ik vaak niet gewend van andere bedrijven.‘

Dieter gaf aan dat hij enorm tevreden is over de communicatie tussen HONK en Nedvice en dat hij precies weet wat hij kan verwachten, want er is niets zo erg als niet weten waar je aan toe bent.