Servicedesk

Onze medewerkers zitten op werkdagen tussen 7.30 en 17.30 uur voor je klaar om je ICT-vragen te beantwoorden en je te ondersteunen.

Nedvice Servicedesk – Voor al je ICT-vragen

‘Heb je ‘m al uit- en weer aangezet?’ Bij onze servicedesk ben je niet zomaar een nummertje. We kennen jou en je organisatie, dus we weten aan wie we de basisvragen moeten stellen en bij wie we die over kunnen slaan.

Onze medewerkers zitten op werkdagen tussen 7.30 en 17.30 uur voor je klaar om je ICT-vragen te beantwoorden en je te ondersteunen. We zorgen dat je probleem wordt opgelost, of dat iemand wordt ingeschakeld die dat voor je doet – of je apparatuur nu door ons of door een andere partij is geleverd.

Je kunt ons incidenteel inschakelen of op basis van een vaste overeenkomst. Vragen, opdrachten of andere meldingen kun je telefonisch en via e-mail doorgeven, of via onze eigen portal. Met de portal ben je steeds op de hoogte van de status van je melding. Hier kun je nieuwe incidenten aangeven, hun status en antwoord bekijken en je eerder gemelde incidenten inzien.

> Bekijk ook de case van Stichting Flore over hoe de Nedvice servicedesk is geïmplementeerd in een onderwijsinstelling.

Wil je meer informatie over de Nedvice Servicedesk of een afspraak maken om te bespreken wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Klik dan op één van de buttons hieronder.
Wil je toch liever eerst zelf ervaren hoe het is om te bellen met de Nedvice servicedesk? je kunt ons bereiken op: 072 56 28 118.

x